tisdag 17 mars 2009

Pappa Olas tatueringar



Tjohoo. Dessa tatueringar har jag sett fram emot att få till min mail. Min kära kompis Ola har två fin fina tatueringar och en tredje på gång. Han har också en son och en andra på gång. Jag kan tänka mig att den tredje tatueringen kommer att handla om familjen på något sätt.

Hunden är från en tavla ur en tavelserie som heter "Blue Dog" av en konstnär som heter Rodrigue. Ordet Autoimmunis betyder att Ola är immun mot sig själv.

Tack Ola för bilderna och lycka till med nästa. Jag ser fram emot den/dem med spänning.

3 kommentarer:

  1. Ska Ola göra fler tatueringar? Låter spännande, det ser jag fram emot att se!

    SvaraRadera
  2. När ska mammalisa göra tatueringar då? =)

    SvaraRadera
  3. Grattis Ola till sonen. Då är det bara tatueringen kvar då. Har du beställt tid?

    Mamma Lisa kommer nog aldrig att göra någon tatuering men, man ska ju aldrig säga aldrig.

    Ola, kan man få en hint om motivet?

    SvaraRadera